Skocz do zawartości

Prezentacja Serwera - MasnoMt2.eu SEZON 2


BlassYaa

Rekomendowane odpowiedzi

 

o33Vx3X.png

Start Serwera: 21 lipca 2023 r.  godz. 20:00

Maksymalny poziom Postaci: 120

Maksymalny poziom AutoBuffa: 80

 

AXbYqIp.png

8LAKOEz.png

Na I sezonie MasnoMT2 turniej 1 vs 1 cieszył się olbrzymim zainteresowaniem (blisko 100 uczestników)
i z tego powodu nie mogło go zabraknąć i na tej edycji Masno!

 

Pula Nagród

 

Przedział 120:

1 miejsce - Nagrody rzeczowe o wartości 5000 zł
2 miejsce - Nagrody rzeczowe o wartości 2000 zł
3 miejsce - Nagrody rzeczowe o wartości 1000 zł

 

Przedział 105:

1 miejsce - Nagrody rzeczowe o wartości 2000 zł
2 miejsce - Nagrody rzeczowe o wartości 1000 zł
3 miejsce - Nagrody rzeczowe o wartości 500 zł

x4J6xCX.png

Jako, że na Masno chodzi często o "show" i zabawę to uznaliśmy, że to jest odpowiedni czas na Turniej Influencerów o pas Masno.
Czeka na Was konferencja youtuberów oraz dymy. Na koniec tylko jeden z twórców będzie mógł przyozdobić swoje ramię (lub pas jak się uda zapiąć) legendarnym pasem MasnoMT2 i opuścić sezon II w glorii i chwale!

dN3Iq9A.png

W ankiecie podsumowującej I sezon MasnoMT2 gracze wyrazili chęć udziału w "grupowych" turniejach na kolejnej edycji. Jako, że liczymy się z Waszym zdaniem to w II sezonie Masno odbędzie się Turniej 3 vs 3!

 

Pula Nagród

Przedział 120:

1 miejsce - Nagrody rzeczowe o wartości 3000 zł
2 miejsce - Nagrody rzeczowe o wartości 1000 zł
3 miejsce - Nagrody rzeczowe o wartości 500 zł

 

pWHTlhf.png

Nietypowo, bo w pierwszych tygodniach serwera odbędzie się Turniej Żuli! Uważamy, że "środek" serwera to idealny moment na odskocznie w postaci Turnieju dla 25 lvli. Jest to moment, który idealnie przełamie rutynę, która pojawi się po 2-3 tygodniach grania!

 

Pula Nagród

Przedział 25:

1 miejsce - Nagrody rzeczowe o wartości 1500 zł

 

Y1hyMVH.png

prra8Eo.png

MkfqwCA.png75kH1UM.pngu3Y8uiQ.png75kH1UM.pngdnx62f7.png

 

6EqNWoJ.png

 

qZV2wy8.png pKNk23N.png 2Ed60z5.png dPOsrPw.png75kH1UM.png 9WJGS3z.png uxjuu1g.png h6nVu5f.png XdzlzZz.png

 

BvwjBpW.png

 

iDdAR2Z.pngSnWf76W.pngD7DG2Sg.png

GHRWaX3.png75kH1UM.pngQbi69Bn.png

 

sY7xYM5.png

 

ceiZEH9.png75kH1UM.pngEjIwgJM.png

 

 

 

JG0Fn3t.png

rxxoC52.png75kH1UM.pngu3Y8uiQ.png75kH1UM.pngGbMaGeS.png

 

6EqNWoJ.png

 

qZV2wy8.png pKNk23N.png 2Ed60z5.png dPOsrPw.png75kH1UM.png 9WJGS3z.png uxjuu1g.png h6nVu5f.png XdzlzZz.png

 

BvwjBpW.png

 

X5hV94k.pngwyubuhh.png1oXl9Nn.pngfxVJjOn.png

eqIsKme.pngKeW3UOT.png3A3VdL0.pngThmJgIT.png

ugieupw.pngAGfkFP9.pngP7q3RfB.pngxHztTbZ.png

 

GHRWaX3.png75kH1UM.png4k8ELWd.png

sY7xYM5.png

 

RkXYwau.png lcEtc68.png yYBdRHL.png XsFBWYE.png

 

LgQVlIP.png

gLl4NNo.png

 

x3WdlmO.png

FESE9uY.png

Dolina Orków
Poziom: od 1 poziomu
Bonusy: Orki, Ziemia
Respy Bossów: 7x co 15 minut
Ulepszacz z Bossa: HP1LvNy.png

 

0gy5XcS.png.a5ad9a52eb0e9edfde25228d56252f86.png

 

Pustynia Yongbi
Poziom: od 1 poziomu
Bonusy: Ziemia
Respy Bossów: 7x co 30 minut
Ulepszacz z Bossa: HP1LvNy.png

 

 

b9eAYet.png

Las
Poziom: od 1 poziomu
Bonusy: Ziemia
Respy Bossów: 6x co 30 minut
Ulepszacz z Bossa: HP1LvNy.png

 

 

LOw1nNR.png

V2 Pająków
Poziom: od 1 poziomu
Bonusy: Ziemia
Respy Bossów: 7x co 30 minut
Ulepszacz z Bossa: HP1LvNy.png

 

 

wBB6mwv.png

V3 Pająków
Poziom: od 50 poziomu
Bonusy: Ziemia
Respy Bossów: 7x co 30 minut
Ulepszacz z Bossa: HP1LvNy.png

 

 

nCyh2C7.png

Czerwony Las
Poziom: od 65 poziomu
Bonusy: Ziemia
Respy Bossów: 6x co 1 godzinę
Ulepszacz z Bossa: mylS8Sh.png

 

 

oAcexZw.png

Grota AV1
Poziom: od 75 poziomu
Bonusy: Diabły, Błyskawice
Respy Bossów: 7x co 1 godzinę
Ulepszacz z Bossa: aVcC5wo.png

 

 

G2lGC5N.png

Grota AV2
Poziom: od 75 poziomu
Bonusy: Diabły, Błyskawice
Respy Bossów: 7x co 1 godzinę
Ulepszacz z Bossa: aVcC5wo.png

 

 

ulQryWO.png

Nefrytowa Zatoka
Poziom: od 90 poziomu
Bonusy: Mistyki, Lód, Ziemia
Respy Bossów: 2x co 1 godzinę, 4x co 2 godziny

 

pbRUg69.png

Góry Grzmotu
Poziom: od 90 poziomu
Bonusy: Mistyki, Ogień, Błyskawice
Respy Bossów: 4x co 2 godziny

 

 

nXfrDLT.png

Zaklęty Las
Poziom: od 95 poziomu
Bonusy: Mistyki, Błyskawice
Respy Bossów: 5x co 2 godziny

 

 

hzsGWOt.png

Lodowy Las
Poziom: od 110 poziomu
Bonusy: Mistyki, Lód
Respy Bossów: 5x co 2 godziny

 

 

3DNRuLA.png

Ametystowy Las
Poziom: od 120 poziomu
Bonusy: Mistyki, Ogień
Respy Bossów: 5x co 2 godziny

 

YoAuOOd.png

izAlIuf.png

Dżungla Tarzana

Poziom: 25-50
Bonusy: Zwierzęta, Ziemia
Przepustka: - 
Szkatułka: XdlbPf7.png
Ulepszacz z Bossa: ccxyCtk.png

 

 

wAaB21r.png

Ruiny Atlantydy

Poziom: 50-75
Bonusy: Zwierzęta, Ziemia
Przepustka: 3IboSH6.png
Szkatułka: xl3UHO3.png
Ulepszacz z Bossa: VTS3kLw.png

 

 

0fXLP7R.png

Wieża Demonów

Poziom: 75-120
Bonusy: Zwierzęta, Ziemia
Przepustka: wm09H1x.png
Szkatułka: SjfD0sl.png
Ulepszacz z Bossa: U2P1vc6.png

 

 

Jc71dcJ.png

Komnata Smoka

Poziom: 80-120
Bonusy: Diabły, Błyskawice
Przepustka: 5lO7upj.png
Szkatułka: ic1oNWP.png
Ulepszacz z Bossa: -

 

 

RPdDtEy.png

Komnata Kościanego Smoka

Poziom: 90-120
Bonusy: Diabły, Lód
Przepustka: SYCBSvl.png
Szkatułka: DUjckVG.png
Ulepszacz z Bossa: HRDkwJC.png

 

 

99ytvRo.png

Jaskinia Dżina

Poziom: 100-120
Bonusy: Diabły, Ogień
Przepustka: HvFHEhD.png
Szkatułka: JrAlgnK.png
Ulepszacz z Bossa: H5Lna6c.png

 

 

i1W2riN.png

Jotuńskie Moczary

Poziom: 110-120
Bonusy: Mistyki, Błyskawice
Przepustka: SU4wW45.png
Szkatułka: DvwrjfC.png
Ulepszacz z Bossa: iDPkEDP.png

 

 

hH7MW5y.png

Wzgórza Wukonga

Poziom: 120
Bonusy: Mistyki, Ogień
Przepustka: 8tqk3ZF.png
Szkatułka: aVSSSHH.png
Ulepszacz z Bossa: SK4kNiM.png

 

 

CxyNq75.png

Masna Meduzka

Poziom: 120
Bonusy: Mistyki, Lód
Przepustka: NQnODof.png
Szkatułka: 4933lOn.png
Ulepszacz z Bossa: QCM5Kau.png

41rOWpB.png

GlrSZbi.png


Alchemia na poziomie legendarnym posiada 2 stałe bonusy oraz od 2 do 3 mieszalnych bonusów, czyli łącznie 5.
Pula bonusów mieszalnych wynosi 5.

Cor Draconis (od surowych aż po legendarne) można zdobyć z metinów, bossów oraz dungeonów.

Szansa na wyciągnięcie założonego kamienia wynosi 30%, z użyciem przedmiotu: Smocze Cęgi  szansa na pomyślne wyciągnięcie kamienia wzrasta do 80%

Bonusy Stałe oraz Mieszalne:


vB2KI3D.png  Diament

Bonusy Stałe:
Odporność na Lód
Silny na Lód

Bonusy Losowe:
Obrażenia Umiejętności
Odporność na Obrażenia Umiejętności
Punkty Doświadczenia
Wartość Magicznego Ataku
Odporność na Trucizny

 


zuPBzxP.png  Rubin

Bonusy Stałe:
Odporność na Ogień
Silny na Ogień


Bonusy Losowe:
Średnie Obrażenia
Wartość Ataku
Odporność na Obrażenia
Obrona
Szybkość Ataku

 


0Heu0di.png  Jadeit

Bonusy Stałe:
Inteligencja
Zręczność

Bonusy Losowe:
Max PŻ (liczbowe)
Maks. PŻ (procentowe)
Obrażenia dodane do PŻ
Szansa na odzyskanie PŻ
Regeneracja PŻ

 


w7WVJrm.png  Szafir

Bonusy Stałe:
Odporność na Błyskawice
Silny na Błyskawice

Bonusy Losowe:
Silny przeciwko Ludziom:
Silny przeciwko Wojownikom
Silny przeciwko Szamanom
Szansa na krytyczne uderzenie
Odporność na Potwory

 


NLOSNL4.png  Granat

Bonusy Stałe:
Odporność na Ziemię
Silny na Ziemię

Bonusy Losowe:
Silny przeciwko Potworom
Szybkość Zaklęcia
Szansa na przeszywające uderzenie
Silny przeciwko Ninja
Silny przeciwko Sura

 


IVQDiD5.png  Onyks

Bonusy Stałe:
Siła
Witalność

Bonusy Losowe:
Szansa na blok ciosów
Szansa na uniknięcie strzały
Odbicie ciosu
Odporność na Ludzi
Szybkość poruszania się

 


NP8YgOr.png  Masny Kamień

Bonusy Stałe:
Odporność na Żywioły
Silny na Żywioły

Bonusy Losowe:
Atak
Odporność
Zwiększenie Krytycznego Ciosu
Regeneracja PE
Silny przeciwko Mistykom

 

Leot2Os.png

 

Mityczna Alchemia jest kontynuacją stopnia jakości, czyli jest to kolejna forma po "Wybornym".
Zasada robienia mitycznego kamienia jest taka sama jak innych.
W celu wytworzenia mitycznego kamienia należy połączyć ze sobą dwa kamienie wyborne.
Nie można ulepszać wsadzonego kamienia wybornego do mitycznego. Poziom mitycznego kamienia również trzeba ulepszyć przed włożeniem kamienia do Koła Alchemii.

zC5GcFV.png

scUymNT.png

Na serwerze są 2 rodzaje zwierzaków domowych: Słabe oraz Mocne

Słabe pety:
- Małpka
- Hyderka
- Pająk

 

Mocne pety:
- Niebieski smoczek
- Razador
- Nemere
- Meley
- Baashido

 

Zwierzak może mieć wyższy poziom niż postać, która jest w jego posiadaniu.

Bonusy startowe:
- % PŻ
- Uderzenie Krytyczne
- Odporność na Obrażenia
 

Dla słabych i mocnych petów wartości podstawowych bonusów są takie same, jest to między 0,5% a 2%

 

Poziom peta wbijamy poprzez zdobywanie doświadczenia z potworów oraz używanie Smakołyków na pecie:
- Między 1 a 80 poziomem - MDIxEF9.png Smakołyk
- Między 81 a 120 poziomem - 9PKQRmB.png Smakołyk+

 

Każdy z petów ma 3 stopnie rozwinięcia:

- Młody
- Dzielny
- Heroiczny

 

72Uip2m.png

vw9SXFc.png

Każdego z petów trzeba rozwinąć za pomocą przedmiotów z poziomu 40 na 41 oraz z 80 na 81.

 

 

o1CiicH.png
Słabe pety:

- Małpka GDSIPwj.png
- HyderkamgfxIN6.png
- Pająk EwvirrW.png


Słabe Pety posiadają od 1 do 2 slotów na Skille.
Każdy z słabych petów daje to samo, różnią się jedynie wyglądem.

 

Rodzaje skilli oraz ich wartości:
- Księga Wojownika we2GBEI.png - Odporność na Wojownika - 8 %
- Księga Ninja we2GBEI.png - Odporność na Ninje - 8 %
- Księga Sura we2GBEI.png - Odporność na Sure - 8 %
- Księga Szamana we2GBEI.png - Odporność na Szamana - 8 %
- Księga Yang we2GBEI.png - Szansa na drop yang - 20 %
- Księga Berserka we2GBEI.png - % Atak - 8 %
- Księga Wampira we2GBEI.png - Szansa na kradzież PŻ - 5 %
- Księga Przebicia we2GBEI.png - % na Przeszywające Uderzenie - 10 %
- Księga Krytyczności we2GBEI.png - % na Krytyczne Uderzenie - 10 %
- Księga Spostrzegawczości we2GBEI.png - Zwieksza % doś. Postaci i Peta - 20 %
- Księga Łowcy Potworów we2GBEI.png - % silny na Potwory - 10 %
- Księga Życia we2GBEI.png - Max HP - 2000

 

W podstawowych bonusach przeskoki są między 0,2 a 0,4 i są co 6 poziomów.
Przeskoki są stałe, co oznacza że jeśli pierwszy przeskok ma 0,4 to każdy kolejny też tyle będzie miał.

 

F2bPgK4.png

 

Mocne pety:

- Niebieski smoczek a2uJFP2.png
- Razador 1tz6FjQ.png
- Nemere klFWr6p.png
- Meley Gwy6SAH.png
- Baashido hyAYYmc.png

 

Mocne Pety posiadają od 1 do 3 slotów na Skille.
Każdy z mocnych petów daje to samo, różnią się jedynie wyglądem.

 

Rodzaje skilli oraz ich wartości:

- Księga Wojownika we2GBEI.png - Odporność na Wojownika - 12 %
- Księga Ninja we2GBEI.png - Odporność na Ninje - 12 %
- Księga Sura we2GBEI.png - Odporność na Sure - 12 %
- Księga Szamana we2GBEI.png - Odporność na Szamana - 12 %
- Księga Yang we2GBEI.png - Szansa na drop yang - 30 %
- Księga Berserka we2GBEI.png - % Atak - 12 %
- Księga Wampira we2GBEI.png - Szansa na kradzież PŻ - 8 %
- Księga Przeszkody we2GBEI.png - % Szansa na blok - 12 %
- Księga Przebicia we2GBEI.png - % na Przeszywające Uderzenie - 15 %
- Księga Krytyczności we2GBEI.png - % na Krytyczne Uderzenie - 15 %
- Księga Spostrzegawczości we2GBEI.png - Zwieksza % doś. Postaci i Peta - 30 %
- Księga Łowcy Potworów we2GBEI.png - % silny na Potwory - 15 %
- Księga Życia we2GBEI.png - Max HP - 3000

 

W podstawowych bonusach przeskoki są między 0,3 a 0,5 i są co 5 poziomów.
Przeskoki są stałe, co oznacza że jeśli pierwszy przeskok ma 0,4 to każdy kolejny też tyle będzie miał.

 

Cp5CR6n.png

PVKRVQq.png

Przedmioty do Biologa oddajemy poprzez panel boczny.

Można redukować czas na oddawanie kolejnego przedmiotu za pomocą specjalnych przedmiotów.

Kf0YlFf.png Spirala Czasu I - 20% czasu
OEdts4b.png Spirala Czasu II - 50% czasu

 

GkhRaxF.pngZęby Orka

Poziom: 30
Ilość: 10
Czas oddawania: co 10 minut
Nagroda: 5% na potwory

 

RN9gt8E.png Konary Zelkova

Poziom: 50
Ilość: 15
Czas oddawania: co 20 minut
Nagroda: 5% Odporności na Obrażenia

 

k2WWEcb.png Czerw. Konar Duchodrzewa

Poziom: 70
Ilość: 20
Czas oddawania: co 30 minut
Nagroda: 75 Wartości Ataku

 

Uwc7pZs.png Wodny Kryształ

Poziom: 80
Ilość: 20
Czas oddawania: co 1 godzinę
Nagroda: 10% Odporności na Ludzi

 

8kvQo1m.png Niebieski Kryształ

Poziom: 90
Ilość: 25
Czas oddawania: co 1 godzinę
Nagroda: 10% na Ludzi

 

TXSnbtp.png Nefrytowy Klejnot

Poziom: 100
Ilość: 25
Czas oddawania: co 2 godziny
Nagroda: 10% Ataku

 

XhTdti7.png Magiczna Gałązka

Poziom: 110
Ilość: 30
Czas oddawania: co 4 godziny
Nagroda: 10% Odporności na Obrażenia Umiejętności, 10% na Potwory

 

jjJGwkD.png Jotuński Znak

Poziom: 115
Ilość: 30
Czas oddawania: co 6 godzin
Nagroda: 10% Obrażeń Umiejętności, 15% na Krytyczne Uderzenie

 

9DIotlt.png Pierścionek Zemsty

Poziom: 120
Ilość: 40
Czas oddawania: co 8 godzin
Nagroda: 10% Średnich Obrażeń, 15% na Ludzi, 2000 PŻ

a0pVtQ7.png

Jest 8 rodzajów kieliszków i część z nich jest podzielona na 3 stopnie: Brązowy, Srebrny oraz Złoty

 

Kieliszek Dzbana - Silny na Metiny 2/4/8%
Źródło zdobycia:
Brązowy: z każdego metina
Srebrny: z każdego metina oprócz m1/m2
Złoty: z metinów od map 90 lub wyżej


Kieliszek Bossa - Silny na Bossy 2/4/8%
Źródło zdobycia:
Brązowy: od Best. Kapitana w górę
Srebrny: od Wodza Orków w górę
Złoty: z bossów od map 90 lub wyżej


Kieliszek Wypraw - Silny na Wyprawy 2/4/8%
Źródło zdobycia:
Brązowy: każdy dung
Srebrny: bez dwóch pierwszych dungów
Złoty: od dunga na 90 poziom i w górę


Kieliszek Żywiołów - Silny na wszystkie Żywioły 2/4/8%
Źródło zdobycia:
Brązowy: Bez pierwszego dunga
Srebrny: Dungi na 90/100/110/120/120
Złoty: Masna Meduzka


Kieliszek Życia - Max HP 3000
Źródło zdobycia:
Złoty: Za zrobienie zadania w BattlePassie


Kieliszek Odporności - 3% Odporności
Źródło zdobycia:
Złoty: do kupienia u Masnego Handlarza za 500 MM


Kieliszek Ataku - 7% Ataku
Źródło zdobycia:
Złoty: do wylosowania z Koła Losu IS


Kieliszek Obrażeń - 2/4/8 Średnich Obrażeń
Źródło zdobycia:
Brązowy: do zdobycia z Szkatułek Blasku Księżyca (1%)
Srebrny: do zdobycia z Szkatułek Blasku Księżyca (0,2%)
Złoty: do zdobycia z Szkatułek Blasku Księżyca (0,05%)

 

AJviEM9.gif

 

Za posiadanie wszystkich Złotych Kieliszków jest nagroda w postaci 10% większych bonusów z Systemu Kieliszków.

 

R0AXI3n.png

miZndyk.png

AbFYExH.png

Na serwerze jest biżuteria Kryształu Duszy do której można dodać 2 spośród czterech żywiołów.
% na dany żywioł zwiększa się wraz z wyższym + przedmiotu.
Nie można nadpisać dodanego już bonusu.

 

Np7NWv9.png Zwój Ognia - można nim dodać bonus na Ogień
nQicWhx.png Zwój Błyskawic - można nim dodać bonus na Błyskawice
58Wb9VA.png Zwój Lodu - można nim dodać bonus na Lód
VXY3VRG.png Zwój Ziemi - można nim dodać bonus na Ziemię

jWujUIa.png

T6iKJwX.png

 

Maksymalny poziom naszej pomocniczki to 80.
AutoBuff zdobywa doświadczenie razem z główną postacią podczas pokonywania potworów. Na włączonym AntyExpie dla naszej postaci punkty doświadczenia dla AutoBuffa są zdobywane.
W zależności od poziomu AutoBuffa dostajemy różną ilość pkt Inteligencji.

AutoBuff posiada 4 umiejętności:

- VnrRtZB.png Pomoc Smoka

O0T1A1e.png Błogosławieństwo

- hBALkke.png Zwiększenie Ataku

v09fuya.png Zwinność

 

Każda z umiejętności po dodaniu 20 punktów umiejętności awansuje na poziom M1

Na wyszkolenie umiejętności z poziomu "M" na poziom "G" potrzeba 30 pomyślnie przeczytanych instrukcji.
Szansa wynosi 40% (z radą 100%), a na instrukcję działają  MOJxm3t.png Zwoje Egzorcyzmu orazpPG5YG1.png Rady Pustelnika

By rozwinąć umiejętność z "G" do "P" potrzeba 10 pomyślnie przeczytanych eVIaRcA.png

 

 hLOKARK.png - Instr. Pomoc Smoka (b)

hLOKARK.png- Instr. Błogosławieństwo (b)

hLOKARK.png - Instr. Zwiększenie Ataku (b)

hLOKARK.png - Instr. Zwinność (b)

eVIaRcA.png - Kamień Duchowy

 

AutoBuff może zakładać przedmioty ślubne i nasza postać dostaje z nich bonusy.

tpeyGm4.png - 10% silny na Ludzi
neNBKjL.png - Punkty Doświadczenia +25%
KNtjUx0.png - 5% Odporności na Ludzi
1yoFnoT.png - 5% Odporności na Potwory
7yjgr7K.png - 10% silny na Potwory
9BqSi4t.png - +2000 PŻ, 100 Obrony

 

Z5ShfOP.png- PD można założyć na slot biżuterii ślubnej (daje bonus expa AutoBuffowi),
jest to standardowy pierścień doświadczenia (działający również na postaciach).

 

AutoBuff posiada swój ekwipunek: Wachlarz oraz Zbroję.
Każdy z tych przedmiotów ma wbudowany bonus na Inteligencję.

Zestaw nr 1:

YGjwsMq.pngMiTU1NQ.png

Obydwa przedmioty na +9 dają po 5 Inteligencji
Poziom: 1

 

Zestaw nr 2:

Wachlarz Jes. Wiatru.png lW76whm.png

Obydwa przedmioty na +9 dają po 10 Inteligencji
Poziom: 35

 

Zestaw nr 3:

Wachlarz Zbawienia.png Czarna Szata.png

Obydwa przedmioty na +9 dają po 15 Inteligencji
Poziom: 70

 

Na serwerze są dostępne Nakładki zmieniające wygląd AutoBuffa.

CDdOodu.png

2vNoZFF.png

Są 4 podstawowe wyglądy szarf jako możliwe do wycraftowania
(pozostałe szarfy można uzyskać za pomocą Barwników - dostępnych np. z eventów).

Szansa na wytworzenie szarfy prostej n6TE84w.png wynosi 100%

 Szarfa dostojna 8Juh6te.png = 2x n6TE84w.png, 1x fMls32o.png, 5.000.000 yang - szansa na pomyślne wytworzenie wynosi 70%

 Szarfa zacna EvN0oAl.png = 2x 8Juh6te.png, 5x fMls32o.png, 20.000.000 yang - szansa na pomyślne wytworzenie wynosi 50%

 Szarfa unikatowa cS45cVb.png = 2x EvN0oAl.png, 10x fMls32o.png, 50.000.000 yang - szansa na pomyślne wytworzenie wynosi 30%

 

Wytwarzając Szarfę Unikatową, możemy zyskać stopień absorpcji w zakresie od 11%-19%.
Aby uzyskać wyższy procent, należy połączyć ze sobą dwie Szarfy Unikatowe.

Aby wytworzyć Szarfę Unikatową  (20% Absorpcji+), potrzebujemy:

2x Szarfa Unikat cS45cVb.png
10x fMls32o.png

100.000.000 yang


Aby nasza szarfa była w pełni użyteczna musimy absorbować do niej broń.
W tym celu musimy udać się do Theowahdana z bronią, którą chcemy absorbować do szarfy.
Następnie w okienku należy umieścić szarfę oraz broń.


Po kliknięciu OK szarfa otrzyma procentową część bonusów broni  - w zależności od stopnia absorpcji.
np. Jeśli Łuk posiada 100 wartości ataku a szarfa 20% absorpcji to wartość ataku w szarfie będzie wynosić 20.
Inne bonusy przenoszą się analogicznie. Możemy samemu obliczyć wartości w naszej szarfie przed absorpcją broni.

Na serwerze MasnoMT2 wartości w szarfie zaokrąglane są w górę od progu 0,5%.

K4BDkeZ.png

MkfqwCA.png

 

Średnie i UM'y w broniach 75 oraz Zodiaku można mieszać jedynie za pomocą specjalnych zmianek - bG3Kx1v.png

4GWYfiL.png Bronie 75 można przerobić na fMls32o.png Odłamek Broni, który jest ulepszaczem.

zckStWa.png

W odróżnieniu od 1 sezonu na obecnej edycji MasnoMt2 system jeździectwa będzie standardowy.
21 lvl konia wbijany za pomocą 2WWrJTu.png Medali Konnych.

 

Bonusy:

11 poziom konia - 50 wartość ataku, 5% potwory
21 poziom konia - 100 wartość ataku, 10% potwory

273QGRT.png

Na serwer wprowadzamy rewolucyjny system eventów. W dzień eventu będziecie mogli odebrać specjalny zwój, który włączy wam wydarzenie. Dzięki temu nie pominiecie istotnych eventów i skorzystacie z nich o dowolnej porze (dotyczy większości eventów).

Jrj9Jse.png
Gdy bierzemy udział w tym wydarzeniu to z końcowych bossów na Dungeonach lecą nam Delikatne Sukna.
Ich ilość jest zależna od tego jaki to dungeon, im trudniejsze wyzwanie tym większa ilość Delikatnych Sukien.

FqeoMX3.png

Podczas tego wydarzenia metiny respią się potrójne, co oznacza że w miejscu jednego kamienia są trzy sztuki.
Co sprawia, że jest 3x lepszy drop, ale i 3x większy resp mobów z metina.

WDfmtOn.png

Na mapach na każdym channelu respią się najczęściej po 3 Baashido (3 na ch).
Lecą z nich bardzo cenne ulepszacze.

aMdIREc.png

Podczas tego wydarzenia mamy większe szanse na zdobycie Kieliszków (System Kieliszków).

CNeA4A5.png

Z metinów, bossów (na dungeonach też) mamy szansę na zdobycie skrzyni, z której najcenniejszym przedmiotem jest Smoczy Płomień zwiększający szanse na polepszenie jakości naszego kamienia o 10% oraz zwalniający nas z opłaty yang.

5TVpHRP.png

Podczas aktywnego wydarzenia udajemy się do pomnika krwi w drugich miastach, w celu odebrania Ofiary Krwi. Następnie napełniamy Ofiarę Krwi poprzez pokonywanie potworów z odpowiednim przedziałem poziomowym.
Za uzbierane w ten sposób punkty bierzemy udział w ruletce dusz, gdzie możemy zdobyć różne wartościowe przedmioty.
Gracz sam sobie aktywuje takie wydarzenie, co sprawia że każdy weźmie udział,
wtedy kiedy będzie miał taką możliwość (max 24h od "początku" eventu".

2gkkQ2E.png

Z metinów, bossów (na dungeonach też) mamy szansę na zdobycie skrzyni,
z której najcenniejszym przedmiotem jest Kamień Mocy Żywiołów.

FAZZIFv.png

38hYwjF.png

Na serwerze jest drop szkatułkowy z wszystkich dungeonów. Szkatułki lecą w ilości od 8 do 12 sztuk. Mając 100% bonusu "Szansa na podwójną ilość przedmiotu" dostajemy zawsze maksymalną ilość szkatułek z wyprawy - 12.

40% można zdobyć z bonusów mieszalnych (bransoleta i kolczyki), 40% z rękawicy ISowej oraz 20% z dodania bonusu do Nakładki na AutoBuffa.

 

neGibXR.png

Na serwerze jest System Osiągnięć.

Ma on 3 zadania powtarzalne, dzięki którym możemy cały czas nabijać MM (Masne Monety).
 

Głównym zdobyciem MM są Osiągnięcia Postaci oraz Osiągnięcia Globalne.
Zadania do wykonania są takie same, z tym że Osiągnięcia Globalne są dla osoby, która zrobiła to jako pierwsza na serwerze.

 

Lista Osiągnięć oraz ich punktacja: (Postaci/Globalne)

- Wbicie 75 lvl - 10/200 MM
- Wbicie 100 lvl - 20/400 MM
- Wbicie 120 lvl - 100/2000 MM
- Wbicie 80 lvl AutoBuffowi - 20/400 MM
- Zdobycie 2 Złotych Kieliszków - 20/400 MM
- Wbicie Polimorfii na P - 20/400 MM
- Wbicie maks. poziomu petowi domowemu - 40/800 MM
- Wbicie Żywiołaka na P - 20/400 MM
- Przerobienie silniejszego Peta Domowego na Heroiczny - 25/500 MM
- Wbicie 55 średnich do broni - 15/300 MM
- Ukończenie Dżina - 20/400 MM
- Ukończenie Jotuna - 30/600 MM
- Ukończenie Wukonga - 40/800 MM
- Ukończenie Meduzki - 50/1000 MM
- Wytworzenie Butów Oceanu - 10/200 MM
- Ulepszenie na +9 Broni Zodiaku - 20/400 MM
- Wbicie 40% średnich do broni 75 lvl lub Zodiaku - 15/300 MM
- Napisanie 500 wiadomości na wołaj - 10/200 MM
- Wytworzenie kd żywiołu - 10/200 MM
- Wytworzenie Wybornego Kamienia w Alchemii - 20/1000 MM
- Wbicie Szarfy Unikatowej 20% - 20/400 MM
- Ukończenie BattlePassa - 200/1750 MM
- Wykluj 50 Jajek - 10/200 MM
- Wymaksuj umiejętność Berserk w Pecie - 10/200 MM
- Zdobądź Masny kamień o st. jakości Znakomity - 20/400 MM
- Ukończenie u Biologa: Czerw. Konar Duchodrzewa - 5/100 MM
- Ukończenie u Biologa: Pierścionki Zemsty - 20/400 MM
- Spędź 200 godzin w grze - 10/100 MM
- Zdobycie Hwanga - 1000 MM
- Wydaj 5000 SM - 150/1500 MM
- Kup 10 przedmiotów w ofertach błyskawicznych - 50 MM

yZa8P8U.png.d02ca3a84574ece465f1e7202cee150a.png

UflXXfo.png.6fd44be4803bf786428bd9472b4624c6.png

 

Na tej edycji Masno również nie zabraknie BattlePass'a.
Misje oraz nagrody będą w niektórych miejscach zmienione, aczkolwiek ogólny zarys będzie bardzo zbliżony do wersji z I sezonu.

xnCDlMQ.png.6637ed6b3bee01a4bd541c4461f345ea.png

hmwJ6Hs.png

Na serwerze będzie dobrze Wam znany system indywidualnego przypisania skrótów klawiszowych.
Mamy świadomość, że gracze przyjdą z różnych serwerów i możliwość dostosowania
skrótów klawiszowych pod własne potrzeby jest bardzo istotna.

rEnR7wG.png.a1b1ce37c408cd99d2e637e39d30a21e.png

6Oc7KhX.png.e79d0806bbed1b279d2e4d3ad25a8206.png

v42RWNM.png.e6d02be03c182cd01367eab0d1d90ab1.png

Po pierwszym sezonie Masno na współpracującym serwerze Valium.pl był specjalny sklep z punktami (VM), które można było zdobyć na Masno i przenieść na serwer Valium. Zdobywa się je tak samo jak MM na Masno, czyli za osiągnięcia (takie same ilości).

Po zakończeniu drugiego sezonu pojawi się drugi taki sklep na Valiumie z oznaczeniem "Masny Handlarz Sezon 2". VM z sezonu 1 będą się rożniły od VM z sezonu 2 i będą miały dwa osobne sklepy. Jednakże zawartość tych sklepów będzie podobna, ale z pewnymi różnicami.
Kupon VM na valiumie będzie miał nazwę "Kupon VM Sezon 1" oraz analogicznie kupon VM z sklepu z sezonu 2 też będzie miał dopisek oznaczający z której edycji Masno on jest.

trJMJ1r.png.0fa1b5cb5b08b885611e7643b1159ee2.png

Za każde doładowane 100 zł na MasnoMt2 dostaje się 1 pieczątkę. Pieczątki można przenieść na powiązane konto z Valiuma.

Przykład:
    50 - 0 pieczątek
    100 - 1 pieczątka
    100+50 - 1 pieczątka
    200 - 2 pieczątki
    1000 - 10 pieczątek

Jak łatwo wywnioskować przelewy się nie sumują, pieczątka jest dodawana tylko za konkretne doładowanie.

 

Na Valiumie można pieczątki wymieniać na "prywatne Happy Hour", czyli dodatkowe SM podczas doładowania.

1  pieczątka - 20% więcej SM przy doładowaniu
3  pieczątki - 20% więcej SM przy doładowaniu + VIP 14 dni
5  pieczątek - 40% więcej SM przy doładowaniu + VIP 30 dni + Masny Zestaw
(kostium, fryzura, nakładka broń) - itemshopowe rzeczy, są do handlu
10 pieczątek - 40% więcej SM przy doładowaniu + VIP 60 dni + Masny Zestaw
(kostium, fryzura, nakładka broń, wierzchowiec, barwnik do szarfy) - itemshopowe rzeczy, są do handlu

9kNSgKp.png.e62b9a68c09d7901aa390f05bb574930.png

YYDssDx.png.4e905314d8343c046e59b4951e2d0ece.png

Standardowo za każdą pierwszą "120-tkę" dla danej profesji jest do zdobycia Hwang.
Jak łatwo policzyć łącznie jest 8 Hwangów, które każdy zdobywca będzie mógł spersonalizować.

 

TOP 1 serwera - 7500 SM
TOP 2 serwera - 5000 SM
TOP 3 serwera - 2500 SM

 

TOP 1 dla danej profesji - 5000 SM

W przypadku zdobycia np. TOP2 ogólnego oraz TOP1 dla danej profesji nagrody się sumują.

 

TOP 1 serwera - pszczulka
TOP 2 serwera - podjazd
TOP 3 serwera - SmiejZelus

 

TOP 1 Wojownik Body - pszczulka
TOP 1 Wojownik Mental - Gondii
TOP 1 Ninja Dagger - SmiejZelus
TOP 1 NInja Archer - Frog
TOP 1 Sura WP - podjazd
TOP 1 SURA BM - TOP1BM
TOP 1 Szaman Smok - DoktorBenek
TOP 1 Szaman Leczenie - Velma

xTCUI49.png.56cc645530af6549692723d38982a256.png

jseWtab.png.b865f9a17b016ba93ff2b2745d05a7f9.png

W Item-Shopie będą się znajdować specjalne pakiety,
dzięki którym cena IS będzie sporo niższa niż w przypadku kupowania oddzielnych przedmiotów.

Podstawowy IS jest w cenie 50 zł, zaś mocniejszy pakiet jest za 100 zł.

 

Zawartość danego pakietu:

Pakiet Adepta - Kostium, Fryzura, Zwierzak, Wierzchowiec, PPK, BattlePass oraz VIPy na 7 dni

Masny Pakiet Adepta - Kostium, Fryzura, Zwierzak, Wierzchowiec, PPK, BattlePass oraz VIPy na 45 dni, 50x Atak Boga Smoków,
50x Obrona Boga Smoków, 50x Życie Boga Smoków, 50x Dłoń Krytyka, 50x Dłoń Przebicia, 50x Masny Żur, 10x Szkatułka Ros,
50x Masna Skrzynia, 1x Pakiet Alchemika (ś)

image.png.3bf3b531f556fc658665eb355558d536.png

spacer.png

Oprócz zwykłych kd są do wytworzenia kd na dany żywioł oraz na ludzi. Kamienie z ofensywnym bonusem można włożyć do broni, a te z defensywnym bonusem do zbroi. Można włożyć tylko 1 taki kamień do danej broni/zbroi. Każdy z kamieni daje specjalną poświatę.

 

TJjOZxi.png/SUR60Ra.png/LGek3RA.png/229Y2OX.png - Silny na dany żywioł

vYtWCzk.png/0uiBKNB.png/5Q734Cl.png/bnwe0ZF.png - Odporność na dany żywioł

lj6CMng.png - Silny na Ludzi

jD7WnH2.png - Odporność na Ludzi

 

 

  • Like 13
  • Thanks 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prezentacja została uzupełniona o poniższą treść:

 

yZa8P8U.png.d02ca3a84574ece465f1e7202cee150a.png

UflXXfo.png.6fd44be4803bf786428bd9472b4624c6.png

 

Na tej edycji Masno również nie zabraknie BattlePass'a.
Misje oraz nagrody będą w niektórych miejscach zmienione, aczkolwiek ogólny zarys będzie bardzo zbliżony do wersji z I sezonu.

xnCDlMQ.png.6637ed6b3bee01a4bd541c4461f345ea.png

hmwJ6Hs.png

Na serwerze będzie dobrze Wam znany system indywidualnego przypisania skrótów klawiszowych.
Mamy świadomość, że gracze przyjdą z różnych serwerów i możliwość dostosowania
skrótów klawiszowych pod własne potrzeby jest bardzo istotna.

rEnR7wG.png.a1b1ce37c408cd99d2e637e39d30a21e.png

6Oc7KhX.png.e79d0806bbed1b279d2e4d3ad25a8206.png

v42RWNM.png.e6d02be03c182cd01367eab0d1d90ab1.png

Po pierwszym sezonie Masno na współpracującym serwerze Valium.pl był specjalny sklep z punktami (VM), które można było zdobyć na Masno i przenieść na serwer Valium. Zdobywa się je tak samo jak MM na Masno, czyli za osiągnięcia (takie same ilości).

Po zakończeniu drugiego sezonu pojawi się drugi taki sklep na Valiumie z oznaczeniem "Masny Handlarz Sezon 2". VM z sezonu 1 będą się rożniły od VM z sezonu 2 i będą miały dwa osobne sklepy. Jednakże zawartość tych sklepów będzie podobna, ale z pewnymi różnicami.
Kupon VM na valiumie będzie miał nazwę "Kupon VM Sezon 1" oraz analogicznie kupon VM z sklepu z sezonu 2 też będzie miał dopisek oznaczający z której edycji Masno on jest.

trJMJ1r.png.0fa1b5cb5b08b885611e7643b1159ee2.png

Za każde doładowane 100 zł na MasnoMt2 dostaje się 1 pieczątkę. Pieczątki można przenieść na powiązane konto z Valiuma.

Przykład:
    50 - 0 pieczątek
    100 - 1 pieczątka
    100+50 - 1 pieczątka
    200 - 2 pieczątki
    1000 - 10 pieczątek

Jak łatwo wywnioskować przelewy się nie sumują, pieczątka jest dodawana tylko za konkretne doładowanie.

 

Na Valiumie można pieczątki wymieniać na "prywatne Happy Hour", czyli dodatkowe SM podczas doładowania.

1  pieczątka - 20% więcej SM przy doładowaniu
3  pieczątki - 20% więcej SM przy doładowaniu + VIP 14 dni
5  pieczątek - 40% więcej SM przy doładowaniu + VIP 30 dni + Masny Zestaw
(kostium, fryzura, nakładka broń) - itemshopowe rzeczy, są do handlu
10 pieczątek - 40% więcej SM przy doładowaniu + VIP 60 dni + Masny Zestaw
(kostium, fryzura, nakładka broń, wierzchowiec, barwnik do szarfy) - itemshopowe rzeczy, są do handlu

9kNSgKp.png.e62b9a68c09d7901aa390f05bb574930.png

YYDssDx.png.4e905314d8343c046e59b4951e2d0ece.png

Standardowo za każdą pierwszą "120-tkę" dla danej profesji jest do zdobycia Hwang.
Jak łatwo policzyć łącznie jest 8 Hwangów, które każdy zdobywca będzie mógł spersonalizować.

 

TOP 1 serwera - 7500 SM
TOP 2 serwera - 5000 SM
TOP 3 serwera - 2500 SM

 

TOP 1 dla danej profesji - 5000 SM

W przypadku zdobycia np. TOP2 ogólnego oraz TOP1 dla danej profesji nagrody się sumują.

xTCUI49.png.56cc645530af6549692723d38982a256.png

jseWtab.png.b865f9a17b016ba93ff2b2745d05a7f9.png

W Item-Shopie będą się znajdować specjalne pakiety,
dzięki którym cena IS będzie sporo niższa niż w przypadku kupowania oddzielnych przedmiotów.

Podstawowy IS jest w cenie 50 zł, zaś mocniejszy pakiet jest za 100 zł.

 

Zawartość danego pakietu:

Pakiet Adepta - Kostium, Fryzura, Zwierzak, Wierzchowiec, PPK, BattlePass oraz VIPy na 7 dni

Masny Pakiet Adepta - Kostium, Fryzura, Zwierzak, Wierzchowiec, PPK, BattlePass oraz VIPy na 45 dni, 50x Atak Boga Smoków,
50x Obrona Boga Smoków, 50x Życie Boga Smoków, 50x Dłoń Krytyka, 50x Dłoń Przebicia, 50x Masny Żur, 10x Szkatułka Ros,
50x Masna Skrzynia, 1x Pakiet Alchemika (ś)

image.png.3bf3b531f556fc658665eb355558d536.png

spacer.png

Oprócz zwykłych kd są do wytworzenia kd na dany żywioł oraz na ludzi. Kamienie z ofensywnym bonusem można włożyć do broni, a te z defensywnym bonusem do zbroi. Można włożyć tylko 1 taki kamień do danej broni/zbroi. Każdy z kamieni daje specjalną poświatę.

 

TJjOZxi.png/SUR60Ra.png/LGek3RA.png/229Y2OX.png - Silny na dany żywioł

vYtWCzk.png/0uiBKNB.png/5Q734Cl.png/bnwe0ZF.png - Odporność na dany żywioł

lj6CMng.png - Silny na Ludzi

jD7WnH2.png - Odporność na Ludzi

  • Like 6
  • Thanks 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...